Crypto & Fiat Mix

Répondre
jioptret
membre assidu
membre assidu

Ik heb gemerkt dat je met Justbit zowel crypto- als fiatbetalingen kunt gebruiken. Veroorzaakt het combineren van beide soorten stortingen/opnames ooit extra vertragingen of beperkingen? Ik probeer erachter te komen of het altijd gebruiken van crypto veiliger is of dat het oké is om heen en weer te schakelen.
anthony drowow
membre assidu
membre assidu

Ik heb precies dat gedaan – soms stort ik in crypto, soms in euro – en het gaat vrij soepel op https://justbit1.net/. De site verwerkt beide methoden zonder ze als volledig aparte accounts te behandelen. Wat ik heb ontdekt: als je één opnamemethode gebruikt (vooral crypto), gaat het sneller. Als je wisselt tussen fiat en crypto, kom je af en toe extra verificaties of kleine vertragingen tegen, vooral bij grote bedragen. Maar voor normale bedragen heeft het me geen grote problemen opgeleverd. Justbits ontwerp ondersteunt hybride spelen goed: je krijgt flexibiliteit, maar binnen redelijke grenzen. Zolang je account geverifieerd is, is het prima om verschillende methoden te combineren – verwacht alleen dat crypto-opnames over het algemeen sneller gaan.
archytrek
membre assidu
membre assidu

Ik heb platforms gebruikt waar het wisselen van methode ooit een 'security hold' activeerde en alles vertraagde. Het is logisch dat consistentie helpt. Ik kies meestal één hoofdstortingsmethode en bewaar back-ups, voor het geval dat.
Répondre